FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Czy kupując rozszerzenie gwarancji na np. laptopa dostaję umowę ubezpieczenia z towarzystwem ubezpieczeniowym?

Nie. Serwis gwarantujemy.pl nie jest pośrednikiem pomiędzy klientem, a towarzystwem ubezpieczeniowym. W odróżnieniu do większości sklepów, oferujemy usługę serwisową, a nie ubezpieczenie sprzętu. Kupując u nas usługę rozszerzenia gwarancji nie trzeba podpisywać dodatkowych umów.

Upadł mi laptop, gwarancja producenta nie obejmuje napraw uszkodzeń mechanicznych. Czy mając wykupioną usługę VIP mogę skorzystać z naprawy sprzętu (przy trwającej jeszcze gwarancji producenta)?

Tak, oczywiście. Okres trwania gwarancji prezentuje schemat zamieszczony na stronie www.gwarantujemy.pl - „Jak to działa”. Usługa VIP oferuje naprawy przypadkowych uszkodzeń, także mechanicznych.

Czy mogę rozszerzyć gwarancję na inny produkt np. kosiarkę, który nie jest wyszczególniony w wyborze przedmiotu w formularzu wyceny?

Tak, oczywiście. Należy wówczas w polu „Przedmiot” wybrać najbliższą danemu produktowi kategorię, a w kolejnym polu wybrać opcję „ Inne urządzenie” . Po wpisaniu i zatwierdzeniu wszystkich danych , nasz pracownik skontaktuje się telefonicznie lub mailowo w celu wyliczenia usługi.

Kupiłem naklejkę z kodem rabatowym, jak sprawdzić jaka jest wysokość rabatu?

Aby sprawdzić wysokość rabatu, wystarczy wypełnić formularz wyceny. Wybierając w menu „Wyceń gwarancję” , należy uzupełnić wszystkie wymagane pola (razem z polem „ Kod rabatowy”) i kliknąć w „Wyceń” . Wraz z wyceną rozszerzenia gwarancji pojawi się informacja o wysokości rabatu. Wycena nie zobowiązuje do kupna.

Zgubiłem paragon, ale mam gwarancję producenta na dany produkt – czy może ona posłużyć jako dowód zakupu?

Niestety nie. Karta gwarancyjna nie zawiera ceny zakupu towaru, a jest to informacja niezbędna do sporządzenia wyceny rozszerzenia gwarancji.

Czy po wygaśnięciu gwarancji producenta mogę wykupić rozszerzenie gwarancji?

Rozszerzenie gwarancji można wykupić maksymalnie do 30 dni przed wygaśnięciem gwarancji producenta.

Przykład: Zakupiony 20.01.2011 roku tablet ma 2 letnią gwarancję, czyli do dnia 20.01.2013 jest objęty gwarancją producenta. Rozszerzenie gwarancji możemy kupić od dnia zakupu do 21.12.2012 (30 dni przed wygaśnięciem gwarancji producenta).

W przypadku gwarancji VIP do 7 dni od daty zakupu towaru. Istnieje też możliwość zakupu rozszerzenia gwarancji po przekroczeniu tych terminów. Należy wówczas wysłać do nas poprzez formularz kontaktowy zapytanie o indywidualną wycenę.

Kupiłem sprzęt z naklejką z kodem rabatowym, czy kod rabatowy umieszczony na naklejce ma termin ważności, czy mogę go wykorzystać po jakimś czasie?

Kody umieszczone na naklejkach, zdrapkach lub innych materiałach zazwyczaj nie mają terminów ważności i są wielokrotnego użytku. Specjale akcje promocyjne mogą być ograniczone czasowo i ilościowo, wówczas informacje o takich ograniczeniach znajdują się na materiałach z kodem.

Kupiłem poprzez Allegro nowego iPhona 5. Sprzedawca kupuje nowe telefony w USA i wysyła do Polski. Nie będę miał jednak paragonu, ani faktury. Czy mail dotyczący transakcji wysyłany z Allegro, w którym jest cena sprzętu, stanowi wystarczający dowód zakupu, żeby wykupić dodatkową gwarancję?

Zgodnie z naszym regulaminem zakup usługi możliwy jest tylko w momencie posiadania dowodu zakupu. Proszę skontaktować się z potencjalnym sprzedawcą, czy będzie w stanie przekazać Panu swoje dokumenty zakupu na ten telefon.